Subject: RE: Kiri Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 191,185-191,930 asuva Ikla piiripunkti teelõigu
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 09:45:55 +0300

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Monday, April 22, 2024 3:04 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Kiri Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 191,185-191,930 
asuva Ikla piiripunkti teelõigu

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 22. aprill 2024 14:58
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 191,185-191,930 asuva Ikla 
piiripunkti teelõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 22.04.2024

Registreerimise number: 8-1/24-057/6859-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>